نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال برنامه هفته پایانی لیگ برتر انگلیس | جام به منچستر می‌رود یا لندن؟ عبدی زیر تیغ جراحی تمرین استقلال تعطیل شد ویسی خشمگین‌تر از روز مسابقه | نگران داوری‌ها و ناداوری‌ها هستم مصدومیت عجیب صادقی | فصل برای هافبک پرسپولیس تمام شد ساکت سومین جام را هم از استقلال می‌گیرد؟ مهاجم سابق پرسپولیس ارزشمندترین بازیکن جی لیگ پیشنهاد هندی برای چشمی علیپور پیشنهاد از لیگ ایران را تایید کرد| در دوراهی پرسپولیس یا سپاهان خطیر خالق اسپانسر‌های سرگردان استقلال برنامه‌های الشباب برای جذب دیبالا اولتیماتوم پیکان به عنایتی
سرخط خبرها

قایدی آماده‌ترین بازیکن کلبا

  • کد خبر: ۲۲۵۳۹۰
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲
قایدی آماده‌ترین بازیکن کلبا
مهدی قایدی با ثبت عملکردی مطلوب در ماه‌های اخیر به یکی از آماده‌ترین بازیکنان تیمش و لیگ امارات تبدیل شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مهدی قایدی، ستاره ایرانی باشگاه الاتحاد کلبای امارات همچنان به درخشش ادامه می‌دهد. او از سوی رسانه‌های اماراتی به عنوان بهترین بازیکن فصل تیم الاتحاد کلبای امارات برگزیده شده است.

قایدی که در جام ملت‌های فوتبال آسیا نیز حضور داشت در فصل جاری لیگ امارات ۹ بار موفق به گلزنی شده و ۵ بار هم پاس گل داده است.

قایدی به طور قرضی از باشگاه شباب الاهلی امارات به تیم کلبای امارات پیوسته و با توجه به عملکردی که دارد، احتمالا مسئولان تیمش را متقاعد کند تا دوباره او را به خدمت بگیرند. قایدی ابتدای فصل به شکل قرضی از تیم شباب جدا شده  به تیم کلبای امارات پیوست.


البته زمزمه‌هایی درباره احتمال حضور این بازیکن در استقلال نیز به گوش می‌رسد، اما خبر حضور او در استقلال صحت ندارد و این بازیکن در صحبت‌هایی که با مدیر برنامه‌اش داشته تاکید کرده قطعا در لیگ‌های خارجی به فوتبال ادامه دهد.

یکی از دلایلی که سبب شد موجی درباره حضور احتمالی قایدی در استقلال به راه بیفتد، پذیرش مسئولیت مالی این باشگاه توسط هلدینگ خلیج فارس است، اما خود قایدی علاقه‌ای برای بازگشت به لیگ ایران ندارد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->